شجاع مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

شجاع: مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (578)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (578)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (578)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

خاطره بازی و ابراز ارادت همزمان بهرام رادان نسبت به شهاب حسینی، با این تصویر مربوط به فیلم “شمعی در باد” ساخته ماندگار بانو پوران درخشنده. چه سریع 14 سال گذشت از روزی که با اشتیاق در سینما به تماشای هم بازی شدن سوپراستار ها نشسته بودیم. البته آن روز ها بهرام سوپراستار تر از شهاب بود، ولی خب روندی که شهاب در این سال ها طی کرد، بسیار صعودی تر از بهرام بود و خود را در آسمان کم ستاره سینمای کشور عزیزمان ایران دست نیافتی کرد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (578)

عکس طوری است که در نگاه اول آدم خیال میکند که عزیزان با دسته گل جهت عیادت زائو به بیمارستان آمده اند، ولی مربوط به پشت صحنه یک تئاتر است.

گلاره عباسی در کنار سهیلا و شهربانو، دو تن از خواهران قهرمان منصوریان در حاشیه اکران مردمی فیلم “از صفر تا سکو”، فیلم پر سر و صدا و محبوب این روز ها.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

گوشه ای از استعداد ذاتی هومن حاجی عبداللهی در گزینش لباس و تیپ.

رویا میرعلمی این تصویر را در حافظیه و در جوار مقبره حضرت حافظ به اشتراک گذاشت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (578)

نام: امیرحسین آرمان

پیشه: سلفی گرفتن در آینه کلوب های ورزشی مختلف، همراه با لبخندی خفیف تر از آلن دلون.

علی جان مراقب باش ریشت لای چرخ گیر نکند. #هار_هار_هار

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

سیاوش خیرابی در کنار پدر جانِ خوشتیپ اش. ارزوی سلامتی و طول عمر داریم جهت همه پدر های عزیز.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (578)

عکسی که ملاحظه میکنید متعلق به یکی از ستاره های نامی سینمای هندوستان نیست، آناهیتا افشار خودمان است.

عکس جالبی که مائده طهماسبی از همسرش فرهاد آئیش حین گشت و گذار در کشور سریلانکا گرفته هست. ممنون از جناب آئیش که آن دو تکه را گذاشته اند بر تنشان بماند. سریلانکا به یکی از مقاصد بکر و نسبتاً ارزان جهت گردشگران ایرانی تبدیل شده است است.

سلفی هومن سیدی با همکاران ارمنی اش، بعد از اتمام پروژه سینمایی “مصادره” به کارگردانی رحمان احمدی.

صفحه مهراوه شریفی نیا جهت ساعاتی از دسترس خارج شده است بود که با کلی تلاش و همدلی به وسیله فالوئر های جان بر کفِ مهراوه خانم، بازگردانده شد. مهراوه با این سلفی از پشت صحنه فیلم “درخونگاه” ساخته تازه سیاوش اسعدی این خبر را اعلام کرد.

ایرج خان طهماسب، امیرحسین صدیق و فاطمه زن گودرزی در اکران شخصی فیلمی با نام “پینوکیو، عاموسردار و رییسعلی” از معدود آثار ساخته شده است جهت کودکان و نوجوانان در سینمای ایران. کلا سینمای کودک سهمی در سینمای این روزهای کشور عزیزمان ایران ندارد، در حالی که در تمام دنیا بخش مهمی از سینما جهت ساختن فرهنگ و سرمایه گذاری است.

الهه حصاری گوشواره میکروسکوپی خود را به همگان نشان داد. مبارک باشد.

عکس یادگاری امیرعباس گلاب در کنار علیرضا خان عصار در حاشیه یک مراسم خوش حالی خیریه.

سلفی امیرحسین رستمی در کنار بابک جهانبخش که او را درجه یک ترین بابک کشور عزیزمان ایران خوانده هست. امیدواریم بابک حمیدیان و آن دوست اختلاسگرمان این پست را نبینند.

حال و روز این فرزند یوز در آغوش معصومه رحمانی، تفاوت چندانی با حال و روز یوزپلنگ های ایرانی بعد از قرعه کشی جام جهانی ندارد.

بهترین تصویر العمل ممکن به قرعه کشور عزیزمان ایران در جام جهانی را تا این لحظه رضا داوودنژاد داشته است.

خواهران فرجاد در کنار مادر عزیزشان در حاشیه اجرای مونا زن در نمایش “کلنل”.

تصویر جالب ستاره های هنر و والیبال در حاشیه کنسرت همای. دلتاهاشِ عزیزان در تصویر را میتوان با یک هنرمندِ دیگر، نظیر امیرمحمد متقیان پر کرد. بهنام محمودی و سیدمحمد موسوی، در کنار لاله اسکندری، پرواز همای و محمد حاتمی عزیز. یک بار به لطف یکی دوستان به تماشای کنسرت پرواز همای نشستیم، شروع که شد تا چند دقیقه خیال میکردم که در حال دعوای شدید با تماشاگران است که بعدا متوجه شدم دارد آواز میخواند.

همین دعاها و آرزوهای خیر شما بود که به خاک سیاهمان نشاند!

رضا صادقی جهت کمک به حالِ مردم زلزله زده کرمانشاه پیراهن مشکی خود را در آورد و سفید پوشید. اینکه این عوض کردن لباس چه کمکی به حال عزیزانی که در سرمای چادر ها سرنوشت میگذرانند، میکند، جای بسی پرسش و بحث دارد.

این تصویر از دورهمی عزیزان در خیابان جمهوری و پردیس چارسو گرفته نشده هست، تصویرهای مربوط به حضور عزیزان در آمریکا و شهر لس آنجلس است! حالا خوب شد ترامپ این هه محدودیت وضع کرده، وگرنه جهت افتتاحیه تئاتر های آبگوشتی ارزش هم به کالیفرنیا میرفتند.

بهاره کیان افشار کبوتر هایش را گم کرده هست، از یابنده تقاضا داریم به بهاره اطلاع دهد.

به لطف استاد احمد پورمخبر شاهد بازگشت سلطان علیمنصور به اینترنت هستیم.

عکاس ها خیلی زرنگ شده است اند و از آنجایی که میدانند عزیزان هنرمند با ماشین شخصی به مراسم می آیند، در پارکینگ ها کمین کرده و در بدو ورود تصویرهای خود را شکار میکنند.

محسن فروزان و همسر جان در ارتفاعاتِ یک جایی.

رعنا آزادی ور و سیروس الوند در مراسم اکران شخصی فیلم “وقتی برگشتیم” ساخته وحید موساییان. نام فیلم جهت دهه شصتی ها زیاد یادآور یک نوع تهدیدِ مادرانه، در تصویر العمل به حرکات و کارها آبروبرانه فرزندان در دورهمی ها بود، “وقتی برگشتیم خونه یه بلایی سرت بیارم…”

عکس آتلیه ای عمو پورنگ و خانواده، در کنار مادر، خواهر و خواهرزاده عزیزش.

نیکی کریمی و علی پروین که جهت پیگیری به حال مردم زلزله زده به استان کرمانشاه رفته بودند، این تصویر یادگاری را در کنار هم گرفتند.

ستاره ها در حال گشت و گذار در اروپای شرقی. استونیا میزبان نوید محمدزاده، رامبد جوان، تهمینه میلانی و نگار جواهریان به بهانه جشنواره فیلم “شب های سیاه” بوده است.

کامبیز دیرباز از هم بازی شدن دوباره خود با اکبر عبدی خبر داد. “اخراجی ها” ساخته مسعود ده نمکی همکاری ماندگار این دو عزیز در سینما بوده است.

هستی مهدوی لحظه ای که آقای کافو نام کشور عزیزمان ایران را از گلدان بیرون آورد.

ترانه علیدوستی میهمان سر زده اکران شخصی فیلم “از صفر تا سکو” در پردیس چارسو بود و این تصویر را در کنار مهتاب کرامتی گرفت.

“خدا بزرگه”، جمله معروف ایرانیان در مواجه با مشکل ها و غیرممکن ها. عبارتی که رضا قوچان نژاد بعد از مشخص شدن قرعه کشور عزیزمان ایران در جام جهانی به زبان آورده است.

حافظ جان با بادکنک به دیدار مادر میروی؟ بنظرت دسته گل گزینش بهتری نبود؟!

واکنش بامزه حمید فرخ نژاد به قرعه ایران.

کریم جان کار از عرق ریختن و زجر کشیدن گذشته، باید مدارا کنید.

سردار جان ما به شما اعتماد داریم، ولی به رفقای ریز و درشتی که هر از چند گاهی از استوری هایتان سر در می آورند، اعتماد نداریم! یکی هم تا جام جهانی تلاشت را بکن، سردار کم هست، باید سرلشگر بشوی!

سعید جان هر چقدر دکمه را فشار بدهی دیگر فایده ندارد!

این هم طعنه ترلان پروانه به بعضی عزیزان، با ابراز خوشحالی عجیبش بعد از مشخص شدن قرعه سخت کشور عزیزمان ایران در جام جهانی.

علی کریمی با ست سفید مشکی صورتی خود در اکران “صفر تا سکو” حضور داشت. آنقدر که مهتاب کرامتی در اکران های این فیلم حاضر بوده خود خواهران منصوریان نبودند.

جواد عزتی، بابک حمیدیان و سیامک انصاری در نمایی از فیلم کمدی “خرگیوش”، نخستین فیلم بلند سینمایی مانی باغبانی که بعد از مدت ها پروانه نمایش گرفته است.

سلفی مهدی مهدوی کیا در کنار کازویوشی میورا ستاره نام آشنای فوتبال ژاپن که هم برابر مهدی فنونی زاده قرار گرفته و هم احتمالاً برابر طاها شریعتی! یعنی چند نسل فوتبال کشور عزیزمان ایران در برابر این ستاره قرار گرفته اند و حالا حالا ها قرار نیست از فوتبال خداحافظی کند. میورا 50 سال دارد و عضو کلوب یوکوهامای ژاپن است.

لیلا زن اوتادی، در جایی که نمیدانیم کجاست، خیلی هم مهم نیست که کجاست.

سلفی سوررئال علی انصاریان در کنار مادر عزیزش، بدون شرح!

با این تصویر که مربوط به بزرگترین افتخار فوتبالی محمد نصرتی هست، مطلب امروز را به آخر میبریم. از همراهی تان بسیار سپاسگزاریم. روز و شبتان خوش.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | تصویر | ستاره | ایرانی | سینمای | سینمایی | ایرانیان | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (578)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (578)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار