شجاع مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

شجاع: مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل کاخ سفید از اقدام ترامپ در بازنشر ویدئوهای ضد اسلامی دفاع کرد!

کاخ سفید از اقدام مدیر جمهور آمریکا جهت بازنشر تصویرهای ویدئویی ضد اسلامی در صفحه توئیترش دفاع کرد!

کاخ سفید از اقدام ترامپ در بازنشر ویدئوهای ضد اسلامی دفاع کرد!

کاخ سفید از اقدام ترامپ در بازنشر ویدئوهای ضد اسلامی دفاع کرد!

عبارات مهم : اسلامی

کاخ سفید از اقدام مدیر جمهور آمریکا جهت بازنشر تصویرهای ویدئویی ضد اسلامی در صفحه توئیترش دفاع کرد!

به گزارش مهر، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در دفاع از اقدام «دونالد ترامپ» مدیر جمهوری آمریکا در بازنشر تصویرهای ویدئویی ضد اسلامی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که «تهدید واقعی است (!) و مورد نیاز است که این ترساندن جدی گرفته شود. این تهدیدی است که باید در مورد آن صحبت کرد و این همان کاری است که مدیر جمهور با مطرح کردن آن انجام داده است!»

شایان ذکر است که «دونالد ترامپ» روز چهارشنبه تعدادی تصویرهای ویدئویی را در صفحه توئیتر خود انتشار داده است که در ابتدا به وسیله «جیدا فرانسن» رهبر یک حزب راست افراطی در انگلیس و با عناوینی همچون «ضرب و شتم یک پسر هلندی به وسیله مهاجران مسلمان!»، «تخریب تندیس مریم مقدس به وسیله یک مسلمان!» و «هل دادن یک پسر نوجوان از پشت بام به وسیله گروهی اسلام گرا و ضرب و شتم وی!» در اینترنت انتشار یافته بود.

کاخ سفید با امتناع از اشاره مستقیم به محتوای این تصویرهای ویدئویی و آگاهی یا عدم آگاهی ترامپ از منتشر کننده مهم این توئیتها ادعا می کند که «ترامپ تنها موضوعاتی را مطرح کرده است که به امنیت شهروندان آمریکایی مربوط می شود!»

«راج شاه» سخنگوی کاخ سفید خطاب به خبرنگاران گفت: «افراد بسیاری می خواهند که بر محتوای این تصویرهای ویدئویی متمرکز شوند. ما می خواهیم که بر روی مباحث متمرکز شویم. این مسئله مربوط به امنیت هست. این مسئله مربوط به تضمین ورود افرادی به آمریکاست که فاقد ترساندن تروریستی یا ترساندن علیه امنیت عمومی هستند».

این اقدام مدیر جمهور آمریکا با انتقاد نخست وزیر انگلیس و صدور بیانیه ای در محکومیت انتشار این توئیتها روبرو شد. سخنگوی «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در این باره گفت: «[باز نشر این تصاویر] به وسیله شخص مدیر جمهور اقدامی اشتباه و خلاف اخلاق است».

رئیس جمهور آمریکا همچنین با سیل انتقادات از سوی گروههای مدافع حقوق مسلمانان و «اتحادیه مبارزه با افتراء» در آمریکا روبرو شد. «اتحادیه مبارزه با افتراء» اعلام کرد که بازنشر این تصویرهای ضد اسلامی «تنها افراط گرایان و متعصبان ضد مسلمان را در آمریکا و سایر کشورها تشجیع می کند» و «موتوری است که به کارها افراط گرایانه سوخت رسانده و افراد متعصب را در آمریکا جسورتر می سازد».

گفتنی است که «جیدا فرانسن» معاون رهبر یک گروه ضد مهاجرت موسوم به «بریتانیا در وهله نخست» در صفحه توئیتر خود تصویرهای ویدئویی انتشار داده است که به گفته وی، گروهی از افراد مسلمان را در حال انجام کارها خشونت آمیز نشان می دهد. این در حالی است که وی اوایل ماه میلادی جاری به تعرض به یک زن مسلمان محکوم شد!

به هرحال تصمیم دونالد ترامپ جهت باز نشر این تصویرهای ویدئویی موجب شد که بعضی از قانونگذاران انگلیس خواستار عذرخواهی مدیر جمهور آمریکا شوند و گروههای مسلمان آمریکا نیز این اقدام ترامپ را «آتش افروزانه و نسنجیده» بخوانند.

لازم به ذکر است که رویترز از تأیید این تصویرهای ویدئویی و این گفته فرانسن که این تصویرهای از منابع آنلاین متعددی به دست وی رسیده هست، خودداری کرد.

کاخ سفید از اقدام ترامپ در بازنشر ویدئوهای ضد اسلامی دفاع کرد!

واژه های کلیدی: اسلامی | آمریکا | آمریکایی | مسلمانان | رئیس جمهور | رئیس جمهور | دونالد ترامپ | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار