شجاع مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

شجاع: مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل طرح رونق تولید امسال با شرایط جدیدی اجرا می‌شود / وزیر صنعت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال طرح رونق تولید با شرایط تازه زیاد کردن ۱۰ درصدی کارآفرین به واحدها اعطا می‌شود.

طرح رونق تولید امسال با شرایط جدیدی اجرا می‌شود / وزیر صنعت

وزیر صنعت : طرح رونق تولید امسال با شرایط جدیدی اجرا می شود

عبارات مهم : زنجان

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال طرح رونق تولید با شرایط تازه زیاد کردن ۱۰ درصدی کارآفرین به واحدها اعطا می شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت زاده بعد از ظهر گذشته در زنجان، اظهار کرد: صنعت را در دوره ای از وقت تحویل گرفتیم که رشد منفی ۱۰.۵ درصدی و معدن رشدی حدود منفی یک یا ۲ درصدی داشت و رشد بخش کسب و کار در حد صفر بود ولی با امیدی که مردم در سال ۹۲ در انتخابات ایجاد کردند و خواستار اصلاحات و عوض کردن و تحول در جامعه شدند و با تلاش هایی که مدیر جمهور انجام داد، رشد سرمایه گذاری صنعتی که منفی ۴۱ درصد بود در سال ۹۳ به صفر رسید و بعد از آن اصلاح یافت.

طرح رونق تولید امسال با شرایط جدیدی اجرا می‌شود / وزیر صنعت

وی افزود: بنا بر آماری که بانک مرکزی ارائه کرده، پارسال رشد اقتصاد ۸.۳ درصد و رشد صنعت ۶.۵ درصد بوده است و در اغلب زمینه های صنعتی به جز بخش مصالح ساختمانی که رکود داشت، رشد داشته ایم و از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به خصوص سیمان خواسته شده است تا بازارهای جدیدی جهت صادرات پیدا کنند تا پرسشها ناشی از کم کردن صادرات در سال های اخیر و کم کردن مصرف داخلی جبران شود.

نعمت زاده با بیان اینکه باید به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ برنامه راهبردی را در بخش صنعت اعلام کردیم و این برنامه جهت دهی اینکه چگونه رشد کنیم و توسعه در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی را مشخص می کرد و خدمات وابسته به تولید هست، به طوری که اگر صنعت توسعه یابد خدمات نیز رونق می گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال طرح رونق تولید با شرایط تازه زیاد کردن ۱۰ درصدی کارآفرین به واحدها اعطا می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه قبل از انتخابات بعضی در صدد سیاه نمایی با اعلام تعطیلی بعضی واحدها بودند، گفت: در ابتدای کار دولت ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی متوقف بودند که با اقداماتی که انجام شد بیش از ۵۵۰۰ واحد راه اندازی شد و فقط در سال گذشته نیز ۵۴۰۰ طرح تکمیل شد.

وی افزود: باید توجه داشت که صنعتی که با پیشرفت صنعت دنیا پیشرفت نکند محکوم به فنا است و در تعطیلی بعضی واحدها واگذاری های نادرست نیز نقش داشت.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس تکلیفی که ستاد اقتصاد مقاومتی جهت این وزارتخانه مشخص کرده در امسال باید شش هزار واحد تعیین وظیفه شوند که در این صورت ۷۰ هزار شغل ایجاد می شود و با اجرای طرح های توسعه ای ۴۰ هزار اشتغال دیگر نیز به وجود خواهد آمد.

طرح رونق تولید امسال با شرایط جدیدی اجرا می‌شود / وزیر صنعت

وی با اشاره به طرح رونق تولید، اظهار کرد: بر اساس خواست مدیر جمهور با تصویب این طرح از واحدهای کوچک و میانگین حمایت بیشتری به عمل آمد، به طوری که در سال گذشته در بخش صنعت ۱۲ هزار واحد و در بخش خدمات و کشاورزی ۱۳ هزار واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند و استارت طرح رونق جهت سال تازه با شرایط زیاد کردن حداقل ۱۰ درصد رشد تولید و اشتغال، زده شده است است.

این مسئول یادآور شد: انتظار داریم که امسال ۲۰ درصد زیاد کردن صادرات را داشته باشیم و این میزان در بعضی بخش ها به ۵۰ درصد نیز برسد و باید بدانیم که صنعت فقط با پول آباد نمی شود و مدیریت و دلسوزی هم نیاز دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال طرح رونق تولید با شرایط تازه زیاد کردن ۱۰ درصدی کارآفرین به واحدها اعطا می‌شود.

در ادامه این جلسه استاندار زنجان گفت: دولت تدبیر و امید در حالی در سال ۹۲ سکان را به دست گرفت که بسیاری از واحدها در آستانه توقف بودند و مشکلاتی از قبیل نقدینگی داشتند.

اسدالله درویش امیری ادامه داد: دو کار مهم در کشور با تصویب هیئت وزیران انجام گرفت که یکی از آن ها ایجاد کارگروه تسهیل و برطرف موانع تولید و دیگری کارگروه طرح رونق تولید است که با فعالیت این دو کارگروه، اقدام بزرگی در جهت اشتغال و تولید انجام شد.

طرح رونق تولید امسال با شرایط جدیدی اجرا می‌شود / وزیر صنعت

وی با اشاره به کارها کارگروه تسهیل و برطرف موانع تولید در سال گذشته، افزود: پرونده های بیش از ۶۵۰ واحد صنعتی، تولیدی، کشاورزی و معدنی که مشکلاتی با دستگاه های خدمات رسان، تامین اجتماعی و بانک ها داشتند، بررسی و معضلات آن ها برطرف شد و این واحدها به جای دغدغه های فکری در مسیر تولید قرار گرفتند و از ۸ هزار شغل متزلزل صیانت شد که این مهم از دیگر کارها کارگروه های تسهیل و برطرف موانع تولید و طرح رونق اقتصادی است و نیز بیش از شش هزار شغل تازه در طول سال گذشته در استان زنجان ایجاد شد.

درویش امیری خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری صنعتی استان زنجان تا سال ۹۲ به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و این در حالی است که این سرمایه گذاری در سال ۹۵ بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در استان انجام شده است هست. همچنین ۳۲ درصد اشتغال استان به بخش صنعت تخصیص داده شده است دارد و بر اساس آمارهای رسمی، استان زنجان در حجم سرمایه گذاری صنعتی به بهره برداری رسیده در سال ۹۵ جایگاه چهارم کشور را از آن خود کرده است.

استاندار زنجان یادآور شد: شش طرح بزرگ صنعتی در دست اقدام است که اگر این طرح ها تا آخر شهریورماه به بهره برداری برسد، بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به سرمایه گذاری بخش صنعت به وسیله بخش شخصی در استان اضافه می شود که زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را فراهم می کند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان اظهار کرد: میزان صادارت از گمرکات استان زنجان در سال گذشته ۳۵۰ میلیون دلار بوده و در استان زنجان بیش از ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی به ثبت رسیده و محصولات تولیدی واحدهای تولیدی روی ریل صادرات قرار گرفته است.

واژه های کلیدی: زنجان | اشتغال | گمرکات استان | سرمایه گذاری | تولید و اشتغال | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار