شجاع مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

شجاع: مجسمه خراسان مسابقه عکس خبری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی لایحه ۱۲ آذر به مجلس می‌رود ، آخرین اوضاع بودجه ۹۷

آخرین خبرها از روند تدوین لایحه بودجه ۱۳۹۷ حاکی از آن است که بخشنامه بودجه در شرکت برنامه و بودجه نهایی شده است و احتمالا امروز در جلسه ستاد اقتصادی به امضای رئ

لایحه ۱۲ آذر به مجلس می‌رود ، آخرین اوضاع بودجه ۹۷

آخرین اوضاع بودجه ۹۷/ لایحه ۱۲ آذر به مجلس می رود

عبارات مهم : آخرین

آخرین خبرها از روند تدوین لایحه بودجه ۱۳۹۷ حاکی از آن است که بخشنامه بودجه در شرکت برنامه و بودجه نهایی شده است و احتمالا امروز در جلسه ستاد اقتصادی به امضای مدیر جمهوری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، با شروع پاییز، شرکت برنامه و بودجه با اوضاع متفاوت تری مواجه می شود. زمانی که باید سازوکارهای تدوین لایحه بودجه سال بعد آماده شده است و دستگاه ها آینده نگری مالی یک ساله خود را آماده و در اختیار این شرکت قرار دهند تا در مجموع لایحه بودجه تدوین و در ۱۵ آذرماه به وسیله مدیر جمهوری به مجلس برود.

لایحه ۱۲ آذر به مجلس می‌رود ، آخرین اوضاع بودجه ۹۷

آخرین اطلاعات دریافتی در رابطه با روند تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ از این حکایت دارد که بخشنامه بودجه آماده و امروز یکشنبه در ستاد اقتصادی دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید نهایی به امضای مدیر جمهوری می رسد و طی یکی دو روز آینده به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد. در بخشنامه بودجه چارچوب آینده نگری منابع و مصارف و اهداف دولت از تهیه بودجه سال بعد مشخص شده است و شرکت ها بر اساس آن پیش بینی مالی سال خود را انجام می دهند.

همچنین قرار است در ستاد اقتصادی دولت، مدیر شرکت برنامه و بودجه راجع به چارچوب کلی بودجه سال آینده از جمله سقف منابع و هزینه ها و فرضیات آنها توضیحاتی ارائه کنند. ظاهرا صرفه جویی در اعتبارات هزینه ای در دستور کار دولت خواهد بود.

آخرین خبرها از روند تدوین لایحه بودجه ۱۳۹۷ حاکی از آن است که بخشنامه بودجه در شرکت برنامه و بودجه نهایی شده است و احتمالا امروز در جلسه ستاد اقتصادی به امضای رئ

در حالی طبق قانون دولت باید تا ۱۵ آذرماه لایحه بودجه سال بعد را به مجلس تقدیم کند که ظاهرا طبق وقت بندی انجام شده است از سوی شرکت برنامه و بودجه قرار است جهت امسال لایحه بودجه در تاریخ ۱۲ آذرماه یعنی سه روز سریعتر از موعد نیز به مجلس تقدیم شود.

در رابطه با بودجه ۱۳۹۷ این عنوان مورد توجه است که باید بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در دستور کار قرار داشته باشد آیا که طبق بند (پ) ماده (۷)قانون برنامه ششم توسعه دولت باید در هر سال ۲۰ درصد از بودجه دستگاه ها را براساس بودجه ریزی بر اساس عملکرد تهیه و تنظیم کند که اکنون با توجه به اینکه سال آینده، سال دوم اجرای برنامه ششم است باید تا ۴۰ درصد بودجه دستگاه ها بر مبنای عملکرد تهیه شده است باشد، ولی این مساله وجود دارد که در امسال ۲۰ درصد مورد تاکید برنامه ششم کاملا اعمال نشد آیا که لایحه بودجه پیش از تصویب و اجرایی شدن برنامه ششم توسعه تدوین شده است بود.

واژه های کلیدی: آخرین | برنامه | دستگاه | اقتصادی | سال آینده | لایحه بودجه | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار